Informatyzacja administracji
Zespół ds. informatyzacji administracji oferuje:
- opinie prawne i ekspertyzy dotyczące prawnych aspektów funkcjonowania e-administracji;
- specjalistyczne szkolenia, w szczególności:
- Informatyzacja administracji – obowiązki urzędów (E-Urząd – aspekty prawne, techniczne, organizacyjne),
- Elektroniczny obieg dokumentów w urzędzie – aspekty prawne, techniczne, organizacyjne,
- Elektroniczne zarządzanie dokumentacją i elektroniczny obieg dokumentów w systemie tradycyjnym,
- Instrukcja kancelaryjna w urzędzie,
- Instrukcja kancelaryjna w urzędzie w dobie informatyzacji,
- Ochrona danych osobowych w podmiocie publicznym,
- Ochrona danych osobowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów,
- Udostępnianie informacji publicznej. Biuletyn Informacji Publicznej.
- pomoc prawną w praktycznych problemach związanych z e-administracją, w szczególności dotyczącą:
- analizy przetwarzania danych osobowych w podmiocie (również w kontekście kontroli GIODO),
- pomocy w zakresie przygotowania instrukcji kancelaryjnych i archiwalnych.